Sari la conținut

Raport Civic Labs - Acces la educație

Autor: Olivia Vereha

ȚARA CARE A RĂMAS ÎN URMA ELEVILOR SĂI 

”A rămas în urmă la învățătură.” O frază pe care am auzit-o de multe ori și care a devenit un soi de ”așa se spune la noi” când un copil nu performează la școală. Realitatea este că acel copil a fost lăsat în urmă. 

Vina nu este a lui ci a unui sistem care de zeci de ani nu reușește să țină el pasul cu nevoile copiilor lor pe care trebuie să îi deservească. De la problemele de infrastructură școlară, la lipsa dotărilor corespunzătoare, incoerența politicilor de intervenție în medii defavorizate și lipsa de investiții în formarea continuă a tuturor specialiștilor de care este nevoie într-o unitate de învățământ, lipsa de screening eficient a copiilor cu cerințe educaționale speciale și o completă ignorare a nevoilor de accesibilizare ale școlilor pentru elevii cu dizabilități, toate acestea lasă în urmă generații întregi de copii vulnerabili. 

Ce putem face? Cum poate tehnologia să șunteze drumul lung spre creșterea gradului de acces corespunzător la educație? Ce soluții avem? Haideți să găsim împreună răspunsurile în paginile acestui raport.

Raport Civic Labs - Acces la educație

Descarcă

Acest site folosește cookie-uri

Pentru a-ți oferi o experiență bună de navigare, utilizăm fișiere de tip cookie. Dacă nu ești de acord cu utilizarea cookie-urilor, poți să îți retragi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor prin modificarea setărilor din browser-ul tău.

Mai multe informații